مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 08:152020-05-22حوادث

قاچاق مواد مخدر به استرالیا در بطری های ضدعفونی کننده


قاچاقچیان مواد مخدر با سواستفاده از شرایط شیوع کرونا و جاساز کردن متامفتامین در محموله های بطری های ضدعفونی کننده دست و ماسک های ارسالی به استرالیا، - مقامات استرالیا اعلام کردند: قاچاقچیان مواد مخدر با سواستفاده از شرایط شیوع کرونا و جاساز کردن متامفتامین در محموله های بطری های ضدعفونی کننده دست و ماسک های ارسالی به استرالیا، قصد قاچاق این مواد را داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اوایل ماه جاری میلادی، مأمورین با نیروی مرزی استرالیا دو کیلوگرم متامفتامین جاساز شده را در محموله های برخی از اقلام مورد نیاز در همه گیری کروناویروس کشف کردند.

مقامات استرالیا در سال های اخیر محموله های مواد مخدر زیادی را به ارزش میلیاردها دلار استرالیا که در کالاهای مختلفی از جمله قوطی های سس تا گوی های برفی جاساز شده بودند، کشف کرده اند.

سال گذشته میلادی (2019)، آن ها یک محموله رکوردشکن متامفتامین به ارزش 820 میلیون دلار را کشف کردند که در داخل بلندگوهای استریوی ارسال شده از تایلند جاساز شده بود.

محموله های مواد مخدر اخیر که در تاریخ 6 و 8 ماه مه کشف شدند، هر دو از کانادا ارسال شده و ماموران استرالیایی به هنگام بازرسی در گمرگ سیدنی به آن ها مشکوک شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق مواد مخدر به استرالیا در بطری های ضدعفونی کننده

قاچاق مواد مخدر به استرالیا در بطری های ضدعفونی کننده