مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 09:462020-05-12فرهنگي

نامزدهای کانون برای دریافت جایزه آسترید لیندگرن معرفی شد


حمیدرضا شاه آبادی و کتاب خانه های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان نامزد دریافت جایزه جهانی آسترید لیندگرن در سال 2021 معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شاه آبادی به عنوان نویسنده کتاب های کودک و نوجوان و کتاب خانه های سیار روستایی کانون نیز در بخش پروژه های ترویج کتاب خوانی به عنوان نامزد دریافت این جایزه در سال 2021 معرفی شدند.

جایزه جهانی آسترید لیندگرن، از بزرگترین جایزه های جهانی ادبیات کودک و نوجوان است که از سوی دولت سوئد به مناسبت گرامی داشت آسترید لیندگرن، نویسنده محبوب سوئدی و صاحب کتاب هایی چون پی پی جوراب بلند و کارلوس روی پشت بام اهدا می شود.

هدف از اهدای این جایزه تقویت سطح کیفی ادبیات کودک و نوجوان و ارتقای حقوق کودکان در جهان است و هر ساله بیش از 60 کشور از سراسر دنیا در این مسابقه شرکت می کنند.

هیأت های معرفی نامزدهای جایزه سال 2021 را از ایران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای کتاب کودک، مؤسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودک و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان تشکیل می دهند.

کانون پرورش فکری در سال گذشته هوشنگ مرادی کرمانی را در حوزه نویسندگی و کتاب خانه های سیار خود را در حوزه پروژه های ترویج کتاب خوانی به عنوان نامزد دریافت جایزه آسترید لیندگرن معرفی کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای کانون برای دریافت جایزه آسترید لیندگرن معرفی شد

نامزدهای کانون برای دریافت جایزه آسترید لیندگرن معرفی شد