مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-10سياسي

با احساسات کودکان در بحران کرونا چگونه رفتار کنیم؟


فوق تخصص روانپزشکی کودکان و نوجوانان بیمارستان امام حسین(ع) گفت: در فقدان ها و بحران ها بر احساسات کودکان سرپوش نگذاریم و اجازه دهیم احساسات خود را آشکار کنند.

- فوق تخصص روانپزشکی کودکان و نوجوانان بیمارستان امام حسین(ع) گفت: در فقدان ها و بحران ها بر احساسات کودکان سرپوش نگذاریم و اجازه دهیم احساسات خود را آشکار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فریبا عربگل با اشاره به سوگواری کودکان در بحران ها، گفت: بچه ها نیز همانند بزرگترها در مواجهه با از دست دادن و فقدان یک عزیز، دچار واکنش سوگواری می شوند، بنابراین به محض گریه یا بی تابی کودک نباید یادآوری کرد که گریه بد است و دیگران با دیدن اشک ها غمگین می شوند.

وی با تاکید بر این که اغلب بزرگسالان تمایل ندارند درباره مشکلات و مسایل فقدان عزیزان با کودکان خود صحبت کنند افزود: این موضوع دلایل مختلفی دارد که یکی از مهمترین دلایل آن ایجاد درد و رنج در خود والد و یا بزرگترهاست.

عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به این که قدرت کلام ضعیف تر کودکان نسبت به بزرگترها یکی از مهمترین عللی است که کودکان نمی توانند به درستی احساسات خود را کنترل و یا بیان کنند، خاطرنشان کرد: ممکن است بزرگسالان اصلا متوجه تغییر حالات روحی و روانی کودکان نشوند بنابراین باید از طریق رفتار کودکان متوجه شویم که چه احساسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با احساسات کودکان در بحران کرونا چگونه رفتار کنیم؟

با احساسات کودکان در بحران کرونا چگونه رفتار کنیم؟