مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-04-26سياسي

ارتقا روستای خسروآباد بخش جاجرود به شهر


فرماندار پردیس از ارتقا روستای خسروآباد بخش جاجرود به شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالعظیم رضایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص تقسیمات کشوری و ارتقای روستای خسروآباد از روستا به شهر اظهار داشت: یکی از ضرورت های پردیس مطالبات مردم خسروآباد برای تبدیل به شهر بود که این ارتقا توسط وزیر کشور ابلاغ شد.

رضایی افزود: اقدامات برای تأسیس شهرداری و ساختمان و ارائه خدمات در این منطقه در دست بررسی است و به زودی شهرداری خسروآباد فعالیتش را آغاز می کند و تعداد اعضای شورای روستا که الان سه نفر هستند به عنوان عضو شورای شهر خسرو آباد انجام وظیفه می کنند و اعضای علی البدل نیز به آنها اضافه می شوند و پنج نفر اعضای شورای شهر خواهند بود که شهردار را نیز انتخاب می کنند.

فرماندار پردیس عنوان داشت: پیشنهاد تبدیل روستای سعید آباد به شهر در مورخ 31 فروردین 99 به امضای وزیر به هیأت دولت ارسال شد که امیدواریم این طرح هم با بررسی کارشناسانه ای که صورت گرفته و ضرورت هم هست اجرایی شود.

وی قانون تصمیمات کشوری برای ایجاد یک شهر یا ارتقای آن را قانون حساسی خواند و گفت: مسائل و ملاحظات قانونی جدی در تقسیمات کشوری وجود دارد که با حداکثر تلاش و مطالعات کارشناسی شده در حوزه های مختلف، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تصمیمات گرفته می شود که منوط به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقا روستای خسروآباد بخش جاجرود به شهر

ارتقا روستای خسروآباد بخش جاجرود به شهر