مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 06:552020-04-23فرهنگي

راه اندازی یک بخش مولتی مدیا در ششمین سالمرگ گابریل گارسیا مارکز


به مناسبت ششمین سال درگذشت گابریل گارسیا مراکز، بنیادی که به نام وی کار می کند، با راه اندازی یک بخش مولتی مدیا، سعی کرد تا زندگی و آثار مارکز را بیش از پیش با علاقه مندانش مرتبط کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ال یونیورسال، در ششمین سالگرد درگذشت گابریل گارسیا مارکز نویسنده، روزنامه نگار و فیلمنامه نویس کلمبیایی برنده جایزه نوبل ادبیات، بنیاد گابو که توسط خود او خلق شده بود، یک کار جدید انجام داد.

در دیکشنری پان هیسپانیایی شَک ها 82 کلمه وجود دارد که با بخش هایی از آثار گابریل گارسیا مارکز تصویرگری شده و به تفسیر آنها پرداخته اند.

بنیاد گابو در تلاش برای شناساندن این کلمات به عموم مردم، یک بخش ویژه مولتی مدیای اینتراکتیو بر وبسایت مرکز گابو قرار داده است.

کلماتی از جمله شاگرد ، مریض ، دولت و فراگیر از سال 2005 به بعد با تکیه بر جایگاه آنها در آثار مارکز در این دیکشنری جای گرفته اند.

این واژه ها را 22 آکادمی زبان اسپانیایی گردآوری کرده اند تا مشکلات زبان شناسی، آواشناسی و گرامری زبان اسپانیایی را حل کنند.

حالا این 82 کلمه از طریق وبسایت مرکز گابو و با یک بخش مولتی مدیا در دسترس علاقه مندان قرار دارند.

این مرکز در سال 2014 خلق شد تا تمام محتواهای مرتبط با گارسیا مارکز را جمع آوری کند، به مطالعه آثار او بپردازد و یاد چهره ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی یک بخش مولتی مدیا در ششمین سالمرگ گابریل گارسیا مارکز

راه اندازی یک بخش مولتی مدیا در ششمین سالمرگ گابریل گارسیا مارکز