مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 05:302020-04-21پزشكي

پیوند انسان با طبیعت در بحران کرونا


طبیعت و زیبایی های آن همواره الهام بخش بشر برای خلق آثار بدیع و تلطیف روح و روان او و مامنی برای فرار از هیاهوی دنیای بیرونی و درونی او بوده و هست، - ایسنا/مازندران طبیعت و زیبایی های آن همواره الهام بخش بشر برای خلق آثار بدیع و تلطیف روح و روان او و مامنی برای فرار از هیاهوی دنیای بیرونی و درونی او بوده و هست، تحقیقات زیادی بر تاثیر گیاهان خانگی در سلامت روان انجام شده که همگی آنها حاکی از تاثیر مثبت گل و گیاه و پرورش گیاهان خانگی بر بهبود و ارتقا سلامت روان هستند.

به طور کلی قرار گرفتن در معرض گل ها و گیاهان تاثیر مثبتی بر آرامش روحی و روانی انسان دارد، با توجه به سبک زندگی امروزی برای همه افراد مقدور نیست که در خانه های ویلایی و دارای باغچه زندگی کنند یا زمان زیادی را در دل طبیعت بگذرانند اما با استفاده از گل ها و گیاهان خانگی هم می توان در جهت سلامتی روان گام برداشت.

حال و روز این روزهای ما می طلبد که با رسیدگی با گل ها و ساعتی در کنارشان بودن به آرامش ذهنی و جسمی برسیم، درست زمانی که با شیوع ویروس کرونا مجبور به در خانه ماندن هستیم، دل مشغولی با گل ها و دوری از فضای مجازی بسیار عالی است.

پیشگیری از بیماریهای ویروسی از جمله اقدامات هوشمندانه ای است که هر شخصی می توانید با صرف انرژی و هزینه کمتر در جهت سلامت خود در منزل انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند انسان با طبیعت در بحران کرونا

پیوند انسان با طبیعت در بحران کرونا