مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 05:402020-04-19پزشكي

3 هزار مددجو دراستان سمنان غربالگری شدند/پیشگیری از آسیب اجتماعی


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سمنان از غربالگری سلامت روانی سه هزار مددجو در استان خبر داد و گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از کرونا در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیده فاطمه تقوی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه طرح غربالگری سلامت روان در استان سمنان آغاز شد، اظهار داشت: تاکنون سلامت روان سه هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان سمنان در این طرح ساماندهی شدند.

وی با اشاره به اینکه بهبود سلامت مددجویان و جلوگیری از اضطراب ناشی از بیماری کرونا مهم ترین هدف از اجرای این طرح است، افزود: شیوع این بیماری و اضطراب ناشی از آن بر سلامت روان افراد تأثیر گذاشته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سمنان بابیان اینکه این طرح برای گروه های سنی 18 تا 50 سال اجرایی می شود، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح توصیه های کارشناسی و روان شناختی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از بحران کرونا برای مددجویان ارائه می شود.

تقوی از حضور 11 مشاور مستقر در شهرستان ها برای اجرای این طرح خبر داد و گفت: این طرح به صورت تلفنی و در صورت ضرورت به صورت حضوری با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل بهداشتی اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار مددجو دراستان سمنان غربالگری شدند/پیشگیری از آسیب اجتماعی

3 هزار مددجو دراستان سمنان غربالگری شدند/پیشگیری از آسیب اجتماعی