مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-17اقتصادي

تعیین تکلیف معادن شناسایی شده فروسیلیس خلخال


تکلیف معادن شناسایی شده طرح فروسیلیس شهرستان خلخال ظرف هفته آینده مشخص می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو ظهر امروز در جلسه رسیدگی به مشکلات طرح فروسیلیس خلخال در استانداری اردبیل از تعیین تکلیف معادن شناسایی شده طرح فروسیلیس شهرستان خلخال ظرف هفته آینده خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت طرح در حوزه معادن استان و همچنین میزان سرمایه گذاری و اشتغال زایی طرح فروسیلیس خلخال افزود: شرکت شهرک های صنعتی استان با هماهنگی آزمایشگاه مکانیک خاک باید ظرف هفته آینده ناحیه صنعتی گزاز خلخال را از نظر زمین شناسی مورد بررسی قرار داده و نتیجه را در اسرع وقت به سرمایه گذار طرح ارایه کند.

استاندار اردبیل بیان کرد: 5 معدن توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت شناسایی شده که 2 معدن در استان آماده انجام عملیات اجرایی است.

وی تصریح کرد: تکلیف دو معدن شناسایی شده دیگر در استان اردبیل برای طرح فروسلیس خلخال ظرف هفته آینده مشخص شود تا این طرح در اسرع وقت بتواند عملیات اجرایی خود را آغاز کند.

بهنام جو گفت: تمامی تمهیدات لازم برای واگذاری ناحیه صنعتی گزاز خلخال به سرمایه گذار طرح از طرف شرکت شهرک های صنعتی استان انجام گرفته و ناحیه مذکور آماده برای عقد قرارداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف معادن شناسایی شده فروسیلیس خلخال

تعیین تکلیف معادن شناسایی شده فروسیلیس خلخال