مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 17:352020-04-10بين الملل

سناتور آمریکایی: کمک به ایران برای کنترل کرونا به نفع امنیت ملی آمریکاست


یکی از سناتورهای دموکرات آمریکایی در نامه ای به رییس جمهور این کشور تاکید کرد که کمک به ایران برای کنترل شیوع ویروس کرونا در راستای منافع ملی آمریکا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیانا فینشتین سناتور دموکرات ایالت کالیفرنیا از دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا درخواست کرد تا با درخواست ایران برای دریافت وام 5 میلیارد دلاری از صندوق بین المللی پول موافقت کند و گفت که این موضوع در راستای منافع امنیت ملی آمریکا قرار دارد تا به ایران در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا کمک شود.

وی که عضو کمیته اطلاعات مجلس سنای آمریکاست طی نامه ای به رییس جمهور آمریکا نوشت که از قصد کاخ سفید برای بلوکه کردن درخواست تهران برای دریافت پول در صندوق بین المللی پول ناامید شده است.

فینشتین در این نامه تاکید کرد: تامین این بودجه برای ایران به این کشور برای پاسخ موثرتر به این بیماری و کاهش خطر بی ثباتی بیشتر در منطقه کمک می کند.

چند روز پیش دولت ترامپ اعلام کرد که اجازه نخواهد داد تا وام درخواستی ایران از صندوق بین المللی پول به پیش برود.

کریس مورفی ، یکی دیگر از سناتورهای آمریکایی چند روز پیش در پیامی در توییتر با تاکید بر کاهش تحریم های ایران نوشت: تردیدی نیست که ایران بازیگری بد است، اما شهروندان بی گناه در آنجا می میرند که یکی از دلای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی: کمک به ایران برای کنترل کرونا به نفع امنیت ملی آمریکاست

سناتور آمریکایی: کمک به ایران برای کنترل کرونا به نفع امنیت ملی آمریکاست