مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 17:252020-04-10پزشكي

نیازمند ادامه همکاری مردم با خادمان حوزه سلامت در شر ایط قرمز کرونایی هستیم


رییس قرارگاه مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشک مشهد گفت: از مردم می خواهیم که همچنان شرایط قرمز کرونایی را به خوبی درک کرده و به همکاری خود با خادمان حوزه سلامت ادامه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، دکتر محمد حسین بحرینی اظهار کرد: معتقدیم که طرح های قرنطینه ای و فاصله گذاری اجتماعی باید همچنان اجرا شود، هرچند که به جهت چرخیدن چرخ اقتصادی ملاحظاتی صورت گرفته و محل هایی که خطر کمتری دارند می توانند با حداقل نیرو فعال شوند.

وی تأکید کرد: از مردم می خواهیم که همچنان شرایط قرمز کرونایی را به خوبی درک کرده و به همکاری خود با خادمان حوزه سلامت ادامه دهند و اگر امروز همکاری کنیم در 15 روز آینده نتایج مطلوب آن مشاهده خواهیم کرد، همان گونه که در حال حاضر نتیجه همکاری مردم در ایام نوروز به خصوص در روز طبیعت به عینه ملموس است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد  با بیان اینکه ساعت کاری ادارات با دستور رییس جمهور تغییر کرده و فعالیت کادر اداری از روز شنبه 23 فروردین ماه از ساعت 7 تا 14 خواهد بود، گفت: ساعت کاری جدیدی که رییس جمهور اعلام کرده شامل کلیه بخش های اداری بوده و دانشگاه های علوم پزشکی هم شامل آن می شوند، اما این محدودیت زمانی در حوزه اقدامات امدادی، درمانی و اورژانسی وجود ندارد و خدمات این حوزه بدون تعطیلی و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند ادامه همکاری مردم با خادمان حوزه سلامت در شر ایط قرمز کرونایی هستیم

نیازمند ادامه همکاری مردم با خادمان حوزه سلامت در شر ایط قرمز کرونایی هستیم