مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 17:152020-04-10اجتماعي

فرماندار: تبعات بارش ها در فیروزکوه تحت کنترل است


مهدی یوسفی جمارانی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه شنبه اخیر همزمان با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی و ناپایداری جوی ستاد مدیریت بحران فیروزکوه و تمام نیروهای خدماتی و امدادی برای پیشگیری از حوادث احتمالی در وضعیت آماده باش قرار گرفت و بنا بر گزارش تداوم بارش ها تا یکشنبه این وضعیت ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به کند بودن باران در سطح شهرستان موقتاً سیلابی در یک دره جاری شد که خسارتی برای تاسیسات به بار نیاورد.

این مقام مسئول افزود: همچنین در منطقه حبله رود، کوه ریزش کرد که با ورود فوری راهداری و حمل و نقل جاده ای سنگ ها جمع آوری و مشکل مرتفع شد.

یوسفی جمارانی با اشاره به وضعیت سد نمرود بیان داشت: پیش از آغاز بارش ها سد تا حد امکان تخلیه شد و هم اکنون نیز ورودی سد با توجه به پیش بینی قبلی تحت کنترل عوامل منابع آب بوده و مشکلی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سد نمرود بر روی رودخانه حبله رود در 140 کیلومتری شرق تهران، 18 کیلومتری شمال غربی شهر فیروزکوه و دو کیلومتری پایین دست روستای سله بن قرار دارد.

فرماندار فیروزکوه ضمن اینکه از مسافران خواست تا از تردد غیرضروری به این شهرستان خودداری کنند گفت: شهروندان در صورت سفر به فیروزکوه با توجه به تداوم بارش ها، کاهش دما و احتمال مواجهه با حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: تبعات بارش ها در فیروزکوه تحت کنترل است

فرماندار: تبعات بارش ها در فیروزکوه تحت کنترل است