مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 16:102020-04-10اجتماعي

خلیج فارس مواج می شود/ اجتناب از ترددهای دریایی


با توجه به مواج و متلاطم شدن خلیج فارس تا اواسط هفته، از ترددهای دریایی اجتناب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، فرج الله شکوهی پور درباره آخرین وضعیت جوی استان بوشهر، اظهار داشت: در شبانه روز گذشته،  دمای هوا در برخی نقاط استان بوشهر افزایش یافت و در دشتی و دشتستان به 40 درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه دمای هوا در شهرستان جم به 22 درجه سانتیگراد بالای صفر رسید، گفت: اکنون شهرستان جم دارای کمترین دما در استان بوشهر است.

وی از افزایش سرعت وزش باد خبر داد و بیان کرد: در شبانه روز گذشته  جهت باد در استان بوشهر جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت 14 تا 42  کیلومتر در ساعت  و گاهی بیش از 60 کیلومتر  افزایش می یابد.

شکوهی پور با اشاره به بروز توفان و گرد و خاک، افزود: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد طی امروز و فردا آسمان استان طی ساعاتی ابری گاهی با بارش پراکنده باران و رعدوبرق و در برخی مناطق وزش تندباد لحظه ای هم افزوده می شود.

وی با اشاره به احتمال وقوع صاعقه و بارش تگرگ در مناطق مستعد، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود از اواخر وقت فردا وزش جریانات شمال غربی بر روی دریا و سواحل شمالی استان آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیج فارس مواج می شود/ اجتناب از ترددهای دریایی

خلیج فارس مواج می شود/ اجتناب از ترددهای دریایی