مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 16:102020-04-10اقتصادي

آغاز فعالیت مشاغل «غیر پرخطر»، مشروط به اخذ تعهد/اعلام مصادیق اصناف پرخطر


قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، شروع به کار اصناف مشروط به ثبت نام و اخذ تعهد التزام به اجرای ضوابط سلامت مصوب وزارت بهداشت است.

- آغاز فعالیت مشاغل غیر پرخطر ، مشروط به اخذ تعهد/اعلام مصادیق اصناف پرخطر قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، شروع به کار اصناف مشروط به ثبت نام و اخذ تعهد التزام به اجرای ضوابط سلامت مصوب وزارت بهداشت است.

حسین مدرس خیابانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همانگونه که در اطلاعیه شماره چهار کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا آمده است، اصناف در صورت تمایل می توانند با ثبت نام و اخذ تعهد نسبت به اجرای دستورالعمل بهداشتی مقابله با کرونا در طرح فاصله گذاری هوشمند شروع به کار کنند.

قائم مقام وزیر صمت ضمن قدردانی از همراهی مردم در کاهش ترددهای غیرضروری و تاکید بر استمرار اجرای فاصله گذاری اجتماعی به عنوان مهمترین راهکار کنترل همه گیری ویروس کرونا که مورد تاکید وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا است، گفت: آغاز به کار مشاغل غیر پرخطر مشروط به اخذ تعهد برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی از تاریخ 23 فرودین در استان های کشور و از 30 فروردین در تهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت مشاغل «غیر پرخطر»، مشروط به اخذ تعهد/اعلام مصادیق اصناف پرخطر

آغاز فعالیت مشاغل «غیر پرخطر»، مشروط به اخذ تعهد/اعلام مصادیق اصناف پرخطر