مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 15:052020-04-10اجتماعي

بارش ها در البرز تا یکشنبه ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدرضا فلاح نژاد عصر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در نقاط مختلف استان البرز، اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه های گذشته اداره کل هواشناسی در خصوص فعال شدن سامانه بارشی طی چند روز و کاهش شدید دما در البرز، این موج بارشی که هم اکنون در استان فعال است تا صبح یکشنبه ماندگار خواهد بود.

وی در ادامه تاکید کرد: تا زمان استقرار این موج بارشی در استان، بارش های رگباری و شدید باران و برف، رعد و برق، وزش باد لحظه ای و شدید، تگرگ را در البرز خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: به دنبال بارش های اخیر در البرز تمامی رودخانه های استان سیلابی شدند اما خوشبختانه مخاطراتی به همراه نداشته اند.

وی تاکید کرد: تا زمان گذر این موج بارشی خطر آب گرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های فصلی استان در حوضه آبریز رودخانه های کرج و به ویژه رودخانه کردان همچنان وجود دارد، در جاده های کوهستانی نیز به دلیل بارش ها خطر ریزش سنگ و رانش کوه وجود دارد.

فلاح نژاد در پایان افزود: با توجه با سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های فصلی استان لازم است فرمانداران شهرستان های استان نسبت به اتخاذ تدابیر مناسب اقدام کرده، پیش بینی های لازم را در دستور کار خود قرار داده و در آماده باش کامل باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش ها در البرز تا یکشنبه ادامه دارد

بارش ها در البرز تا یکشنبه ادامه دارد