مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 12:352020-04-10اقتصادي

خسارات ناشی از سیل و سرمازدگی در استان قزوین به حداقل رسیده است


اطلاع رسانی بموقع، مدیریت منطقی و اقدامات پیشگیرانه موجب کاهش قابل توجه خسارات ناشی از سیل و سرمازدگی در بهار امسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه فوق العاده مدیریت بحران برای بررسی وضعیت آسیب های ناشی از سیلاب و سرمازدگی عصر جمعه در سالن استانداری قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این نشست اظهار داشت: در سال گذشته از محل سیلاب ها بیش از 240 میلیارد تومان به بخش های مختلف استان خسارت وارد شد اما امسال با برنامه ریزی به موقع و تمهیدات فراهم شده خسارت ها به حداقل رسیده که جای خرسندی دارد.

استاندار قزوین تصریح کرد: بارش ها امسال خیلی خوب بود و اقدامات به هنگام موجب شد کمترین خسارت را داشته باشیم که جا دارد از تلاش همه مدیران تشکر کنیم.

جمالی پور اظهار داشت: هرچقدر پیش بینی ما به موقع و به هنگام باشد خسارت ها کمتر می شود و تا زمانی که هواشناسی هشدار تغییر هوا را داده همه باید در آماده باش کامل باشیم تا غافلگیر نشویم.

استاندار از مدیران دستگاه های امدادرسانی و مدیریت بحران استان خواست از رودخانه های محدوده شهرها بازدید کرده و وضعیت لایروبی آنها را بررسی کنند تا نواقص برطرف شود.

وی گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی پیک بارندگی را سپری کرده ایم ولی چون سیستم بارشی تا دوشنبه در استان حضور دارد در حال حاضر باید آماده باشیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارات ناشی از سیل و سرمازدگی در استان قزوین به حداقل رسیده است

خسارات ناشی از سیل و سرمازدگی در استان قزوین به حداقل رسیده است