مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 12:302020-04-10سياسي

اجرای طرح احسان مهدوی در استان چهارمحال و بختیاری


مسئول قرارگاه فرهنگی بانوان استان چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح احسان مهدوی در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه اسکندری ظهر جمعه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: یک کیلو گوشت، یک عدد مرغ متوسط، یک کیسه برنج، ماکارونی، روغن، سویا، رب گوجه و … در قالب 114 بسته بین 114 خانواده توزیع شد.

اسکندری افزود: این خانواده به صورت رصد شناختی شناسایی شدند نه به صورت رصد تشکیلاتی، با این توضیح که ملاک تحت پوشش کمیته امداد و یا اداره بهزیستی بودن نیست، بلکه شناختی که افراد نسبت به مردم دارند باعث شده تا خانواده ها شناسایی بشوند و ممکن است در بین آن ها افراد تحت پوشش هم باشند.

وی ادامه داد: این بسته ها به مناسبت میلاد امام زمان (عج) و باهدف کمک به خانواده هایی که در موضوع کرونا دچار آسیب اقتصادی شده اند، رصد مشکلات مردم، همدلی و مرتفع کردن برخی مشکلات مردم، تهیه و توزیع می شوند.

مسئول قرارگاه فرهنگی بانوان استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این بسته ها توسط نیروهای مردمی توزیع می شود و عامه مردم بدانند مسجد فقط جای خواندن نماز و دعا و مناجات نیست، بلکه محلی است برای تمامی فعالیت های دینی و مذهبی و فرهنگی و سنگری است که در هر برهه ای باید حفظ و تقویت شود، به دنبال این هستیم که خود مردم پای کار بیایند و مشکلات محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح احسان مهدوی در استان چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح احسان مهدوی در استان چهارمحال و بختیاری