مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 09:402020-04-10سياسي

توصیه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به آموزش و پرورش استان


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به آموزش و پرورش استان در خصوص آموزش توصیه ای کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج نشست ستاد مقابله با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج با بیان اینکه جمهوری اسلامی نشان داد در عمل از بسیاری کشورها در خصوص مقابله با کرونا جلوتر است افزود: وضعیت کنونی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی را در مقابله با کرونا اگر مشاهده کنیم به مدیریت و قدرت جمهوری اسلامی بیشتر پی خواهیم برد.

وی در ادامه با اشاره به این که باید همه در راستای مقابله با مشکلات قدم برداریم توصیه ای به آموزش و پرورش استان کرد و گفت: با همه کارهای خوبی که انجام شده اما باید در زمینه آموزش بهتر و بیشتر فعال باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در جاهای دیگر در فضای مجازی و آموزش مجازی اقدامات بیشتری صورت گرفته و حتی سر کلاس ها حاضری زده می شود اما در استان ما چنین کاری هنوز شکل نگرفته است.

حسینی در ادامه با بیان اینکه علاوه بر برنامه ریزی کشوری و دستورالعمل های صادره باید دستورالعمل استانی هم داشته باشیم گفت: طبقه بندی و نوبت بندی صنوف را هم داشته باشیم و فضا را هم خیلی امن جلوه ندهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به آموزش و پرورش استان

توصیه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به آموزش و پرورش استان