مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 09:252020-04-10اقتصادي

هیأتی های زنجان پای کار مقابله با کرونا/ تولید روزانه 20 هزار ماسک


مسئول قرارگاه محرومیت زدایی هیأت ثارالله زنجان گفت: جبهه مردمی خاتم در این استان با حضور تمام هیأت ها و گروه های جهادی تشکیل شد که فاز عملیاتی آن به هیأت سپرده شد که در این فاز 41 گروه جهادی با 710 نفر نیرو در حال فعالیت هستند.

- عبدالله کحالی، مسؤول قرارگاه محرومیت زدایی هیات ثارالله زنجان در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: خیریه پناه به عنوان زیر مجموعه این هیأت از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در کشور برای خدمت رسانی به 410 خانواده تحت پوشش خود فعالیت را آغاز کرد و در ابتدا بسته ارزاق به ارزش 500 هزار تومان میان آنان توزیع شد.

  وی افزود: در این بسته ها، اقلامی همچون لوازم بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده نیز قرار گرفته بود تا شرایط برای درخانه ماندن این خانواده ها فراهم شود.

کحالی تصریح کرد: هیأت ثارالله طی نامه ای به استاندار، فرماندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی آمادگی خود را برای کمک رسانی به روند مقابله با این ویروس منحوس اعلام کرد تا نشان دهد هیأتی ها نیز در این بلا و مشکل همچون گذشته پای کار هستند.

710 هیأتی زنجان پای کار مقابله با کرونا مسئول قرارگاه محرومیت زدایی هیأت ثارالله زنجان افزود: جبهه مردمی خاتم در این استان با حضور تمام هیأت ها و گروه های جهادی به منظور هم افزایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأتی های زنجان پای کار مقابله با کرونا/ تولید روزانه 20 هزار ماسک

هیأتی های زنجان پای کار مقابله با کرونا/ تولید روزانه 20 هزار ماسک