موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 09:052020-04-10سياسي

5 نفر به لیست مبتلایان به ویروس کرونا در استان بوشهر اضافه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سعید کشمیری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تاکنون 135 نفر از آنان بهبود یافته یا با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اضافه کرد: پنج نفر به لیست مبتلایان به ویروس کرونا در استان بوشهر افزوده شده اند که متأسفانه از این تعداد یک نفر فوت شده است و آمار فوتی های کرونا در استان بوشهر به 9 نفر رسید.

وی تصریح کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز جمعه 22 فروردین 157 نفر شامل 86 مرد و 71 زن است.

کشمیری بابیان اینکه تا امروز 4130 نفر با علائم حاد تنفسی به بیمارستان های استان مراجعه کرده اند، گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان (157 نفر) تاکنون 135 نفر از آنان بهبود یافته یا با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند و 13 نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

وی تصریح کرد: از 5 بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن ها مثبت اعلام شده است، گناوه یک مورد، کنگان یک مورد، دیر یک مورد و دشتستان دو مورد بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، اضافه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 نفر به لیست مبتلایان به ویروس کرونا در استان بوشهر اضافه شد

5 نفر به لیست مبتلایان به ویروس کرونا در استان بوشهر اضافه شد