مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 09:052020-04-10اجتماعي

ادامه بارش ها در کردستان خسارت بارش های اخیر برآورد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، موج جدید بارش باران و رعد و برق از روز گذشته وارد استان کردستان شده است و طی 24 ساعت اخیر بارش های بسیار خوبی را در سراسر این استان به ویژه شهرستان قروه به دنبال داشته است.

همزمان با ورود این موج بارشی رعد و برق و همچنین کولاک در بعضی از مناطق استان کردستان گزارش شده است و شب گذشته نیز بارش تگرگ برای دقایقی شهر قروه را سفید پوش کرد.

گزارش های اداره کل هواشناسی استان کردستان نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته در سراسر شهرهای استان بارش های بسیار خوب باران گزارش شده است به نحوی که میزان بارش ها در شهرستان قروه به بیش از 43 میلی متر رسیده است.

همچنین آب گرفتگی معابر و بروز مشکلات در تردد مردم و وسایل نقلیه در مناطق مختلف استان کردستان از دیگر مشکلات به وجود آمده به دنبال بارش باران در کردستان بود.

ادامه بارش ها در کردستان مدیرکل هواشناسی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به شرایط جوی این استان، اظهار کرد: طبق بررسی نقشه ها و خروجی مدل های هواشناسی هوای استان تا روز دوشنبه هفته آینده نسبتا ناپایدار خواهد بود.

رحیم صدیقی ادامه داد: این ناپایداری ها با توجه به رطوبت موجود در منطقه و وجود شرایط لازم برای بارش های همرفتی، در برخی ساعات به ویژه ساعات بعد از ظهر و اوایل شب باعث افزایش ابر، رگبارهای پراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بارش ها در کردستان خسارت بارش های اخیر برآورد شد

ادامه بارش ها در کردستان خسارت بارش های اخیر برآورد شد