مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 09:002020-04-10اقتصادي

شهرک صنایع معدنی در اردبیل راه اندازی می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: برای اولین بار و با صدور مجوز دو شهرک صنعتی خصوصی معدنی در فضای 650 هکتار در استان اردبیل راه اندازی می شود.

- رامین صادقی 22فروردین اظهار کرد: سال گذشته اقدامات خوبی در مسیر رونق تولید در بخش صنعت، معدن و تجارت انجام شد که امسال نیز این روند با یک توان مضاعف به انجام می رسد.

وی خاطرنشان کرد: امسال 170 واحد تولیدی با سرمایه گذاری 3 هزار میلیارد تومان و ایجاد فرصت های اشتغال برای 5 هزار نفر به بهره برداری خواهد رسید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: با بهره برداری از این واحدها 35 درصد تولید محصولات صنعتی استان اردبیل افزایش خواهد یافت تا علاوه بر تامین نیازهای داخلی صادرات محصولات تولیدی استان انجام شود.

صادقی گفت: مهمترین رشته های صنایع توسعه ای استان اردبیل سلولزی تا دو میلیون مترمکعب است که جایگاه استان را در ردیف سه استان برتر در تولید محصولات سلولزی و چوبی قرار خواهد داد.

وی از تکمیل چهار واحد تولید محصولات بهداشتی و دارویی در استان به ظرفیت دو میلیون عدد خبر داد و بیان کرد: با راه اندازی این واحدها اردبیل نیز به قطب تولید محصولات بهداشتی و دارویی تبدیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنایع معدنی در اردبیل راه اندازی می شود

شهرک صنایع معدنی در اردبیل راه اندازی می شود