مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 09:002020-04-10اجتماعي

بارش های چند روز اخیر تهران خسارتی نداشت/ جاده کن مسدود شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اعلام نبود خسارت قابل توجه از بارش های سه روز اخیر در تهران، در خصوص مدت زمان این سامانه بارشی نیز اظهار کرد: - منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص خسارات بارش های چند روز اخیر اظهار داشت: خوشبختانه علی رغم بارش های خوبی که در چندروز اخیر در سطح استان داشتیم خسارات قابل توجهی را شاهد نبودیم و الان به غیر از جاده امامزاده داوود در محدوده رندان در سطح استان انسداد دیگری نداریم که همکاران اداره راهداری نیز مشغول بازگشایی آن هستند.

وی ادامه داد: از آنجایی آمارهای هواشناسی، مرکز پایش شهرداری و آب منطقه ای در خصوص میزان بارش چندروز اخیر مختلف است آمار دقیقی را اعلام نمی کنم ولی شکرخدا شاهد بارش های بسیار خوبی بوده ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به ادامه روند این سامانه بارشی، تصریح کرد: پیش بینی می کنیم روند تشدید بارش ها تا یکشنیه ادامه داشته باشد که البته وقوع سیل، رگبار و رعدوبرق دور از انتظار نیست.

درجاتی در پایان درخصوص وضعیت مناطق جنوبی تهران نیز خاطرنشان کرد: از آنجایی که روان آب ها به سمت مناطق جنوبی استان مانند ورامین و پاکدشت هدایت می شوند در این مناطق نیز تمهیدات لازم برای بارش های روزهای آتی اندیشیده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های چند روز اخیر تهران خسارتی نداشت/ جاده کن مسدود شد

بارش های چند روز اخیر تهران خسارتی نداشت/ جاده کن مسدود شد