مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 08:552020-04-10سياسي

تحول فرهنگی اصفهان باید از جنس انتظار باشد


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: گسترش مکتب مهدویت، دور از گسترش فرهنگ اسلام ناب نیست اما آنچه در ارتباط با مسائل فرهنگی، در قالب مهندسی چهره به چهره مطرح است در مراکزی مانند مساجد و حسینه ها با شکل جلسات مختلفی ازجمله جلسات قرآنی که سابقه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، نیمه شعبان از بزرگ ترین اعیاد شیعه محسوب می شود که این مطلب ریشه در اعتقاد به منجی و عدالت گستری به دست حجت خدا در تمام دنیا دارد، اعتقاد به فرج و فرهنگ انتظاری که به معنای نشستن و دست روی دست گذاشتن و چشم به در دوختن نیست، انتظاری به معنای آماده شدن و اقدام کردن است.

در روزگاری که مکاتب مختلف بشری در طول تاریخ، از کمونیسم تا لیبرال دموکراسی در رساندن بشر به حق خود ناکام مانده اند، انسان تشنه عدالت است و این انتظار عدالت و انتظار فرج در فرهنگ اسلام ناب، به عنوان برترین اعمال عبادی شناخته شده و مأموریت بزرگ امام زمان(عج)، برپایی قسط و عدل خوانده می شود.

لزوم توجه فضای فرهنگی جامعه به حضرت ولی عصر(عج)  بنابراین انتظار فرج به عنوان یک عمل عبادی و حرکت امیدبخش، نیاز امروز جهان و جهانیان است و طبیعتاً برای نیل به این مقصود، باید جوامع و فضای فرهنگی به سمت توجه به حضرت ولی عصر(عج) و انتظار فرج، به معنای دقیق آن، سوق داده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول فرهنگی اصفهان باید از جنس انتظار باشد

تحول فرهنگی اصفهان باید از جنس انتظار باشد