مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-10سياسي

هتل ها بسته بمانند


با آغاز طرح فاصله گذاری هوشمند، هتل ها پس از یک ماه تعطیلی به صرافت افتاده اند تا درهای شان را به روی مسافران باز کنند، این درحالی است که ستاد ملی مقابله با کرونا اماکن اقامتی را در رسته مشاغل «پرخطر» قرار داده و به ادامه تعطیلی آن ها حکم داده است.

- با آغاز طرح فاصله گذاری هوشمند، هتل ها پس از یک ماه تعطیلی به صرافت افتاده اند تا درهای شان را به روی مسافران باز کنند، این درحالی است که ستاد ملی مقابله با کرونا اماکن اقامتی را در رسته مشاغل پرخطر قرار داده و به ادامه تعطیلی آن ها حکم داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در استان خراسان رضوی جامعه هتلداران اعلام کرده برخی هتل ها و هتل آپارتمان های واجد شرایط با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند به صورت مرحله ای باز شوند و برای پذیرش مهمان اقدام کنند.

هرچند وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رسما به تعطیلی اماکن اقامتی در زمان شیوع ویروس کرونا حکم نداد و حتی با این موضوع مخالف بود، اما در بسیاری از استان ها اماکن اقامتی به دستور استانداران و فرمانداران تعطیل شدند که ستاد ملی مقابله با کرونا نیز از این اقدام حمایت کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هم اواخر اسفندماه وقتی بیشتر هتل ها اجباری و اختیاری تعطیل شده بودند، با صدور دستورالعملی ، مقررات و پروتکل های تعطیلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل ها بسته بمانند

هتل ها بسته بمانند