مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 07:352020-04-10اجتماعي

به تاسیسات شهری اسدآباد آسیب قابل توجهی وارد نشده است


با لایروبی های انجام شده خوشبختانه امسال در بارش های شدید باران و تگرگ مشکل خاصی در رابطه با آبگرفتگی شهرستان و زمین های کشاورزی مشاهده نشده است.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: با لایروبی های انجام شده خوشبختانه امسال در بارش های شدید باران و تگرگ مشکل خاصی در رابطه با آبگرفتگی شهرستان و زمین های کشاورزی مشاهده نشده است.

مجید درویشی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی طوفان و بارش شدید باران و تگرگ شب گذشته خوشبختانه به تاسیسات و امکانات شهری آسیب قابل توجهی وارد نشده است.

وی با بیان اینکه شب گذشته برخی از روستاهای شهرستان دچار قطعی آب و برق شدند، افزود: با امکانات و حضور به موقع دستگاه های خدمات رسان مشکل این روستاها مرتفع شد.

رییس ستاد مدیریت بحران اسدآباد با اشاره به اینکه در حال حاضر نیروهای خدماتی امور آب، برق و گاز در حال پیگیری و سرکشی مناطق و روستاهای شهرستان هستند، گفت:نسبت به اصلاح هر گونه گزارش های احتمالی توسط این دستگاه ها بلافاصله اقدام می شود.

وی درباره وضعیت خسارت به اراضی کشاورزی و باغات شهرستان به علت بارش های شدید باران و تگرگ وطوفان نیز تصریح کرد:به برخی از محصولات کشاورزی به ویژه باغات آسیب وارد شده که در حال بررسی و مشخص شدن میزان خسارت هستیم و در اولین فرصت میزان خسارت ها مشخص و برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به تاسیسات شهری اسدآباد آسیب قابل توجهی وارد نشده است

به تاسیسات شهری اسدآباد آسیب قابل توجهی وارد نشده است