مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 07:202020-04-10دانش

آموزش 400 دانشجو در کلاس های مجازی


معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان گفت: کلاس های مجازی دانشگاه جامع علمی کاربردی از 16 فروردین آغاز شده و اکنون 400 دانشجو از طریق مجازی در حال آموزش هستند.

- معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان خبر داد آموزش 400 دانشجو در کلاس های مجازی ایسنا/زنجان معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان گفت: کلاس های مجازی دانشگاه جامع علمی کاربردی از 16 فروردین آغاز شده و اکنون 400 دانشجو از طریق مجازی در حال آموزش هستند.

لیلا ناصریان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه کلاس های مجازی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان از 16 فروردین ماه امسال آغاز شده است، اظهار کرد: دروس عمومی، مهارت های مشترک و دروس غیرعملی از 16 فروردین ماه به صورت آموزش مجازی به دانشجویان در مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه می شود.

وی با بیان اینکه حدود 400 دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان از طریق مجازی در حال آموزش هستند، در رابطه با کلاس های عملی، افزود: برگزاری این دروس، نیازمند تشکیل کلاس و آزمایشگاه است، به همین خاطر در حال حاضر تدابیر لازم برای ارائه دروس عملی اتخاذ نشده و ارائه نمی شود.

این مسئول با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها، دانشجویان افزایش ترمی معادل یک ماه یا شش هفته نیز خواهند داشت، تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 400 دانشجو در کلاس های مجازی

آموزش 400 دانشجو در کلاس های مجازی