مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 07:152020-04-10سياسي

افتتاح بیمارستان 231 تختخوابی امیرالمومنین(ع) قم تا پایان فروردین


استاندار قم از افتتاح بیمارستان 231 تختخوابی امیرالمومنین(ع) قم تا پایان فروردین ماه خبر داد و گفت: تمام پرسنل این بیمارستان از امروز کار خود را آغاز کردند.

- قم - استاندار قم از افتتاح بیمارستان 231 تختخوابی امیرالمومنین(ع) قم تا پایان فروردین ماه خبر داد و گفت: تمام پرسنل این بیمارستان از امروز کار خود را آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست قبل از ظهر جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از تلاش های کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت استان اظهار داشت: از همان ابتدای شیوع کرونا در استان با تکمیل تمام ظرفیت های تخت های بیمارستانی استان، پیگیر تکمیل و راه اندازی دو بیمارستان مادر و امیرالمومنین (ع) شدیم.

وی با بیان اینکه تمام پرسنل بیمارستان امیرالمومنین (ع) از امروز کار خود را آغاز کردند، افزود: با موافقت دولت اعتبارات لازم برای تکمیل این بیمارستان در اختیار استان قرار گرفت تا در کنار سایر ظرفیت ها در مدار درمان قرار گیرد.

به گفته استاندار قم، تلاش مجموعه استان بر این بود که این بیمارستان نیمه فروردین ماه به بهره برداری برسد، اما به دلیل تعطیلی های رخ داده اندکی به تأخیر افتاده اما بیمارستان امیرالمومنین (ع) تا ماه مبارک رمضان بهره برداری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیمارستان 231 تختخوابی امیرالمومنین(ع) قم تا پایان فروردین

افتتاح بیمارستان 231 تختخوابی امیرالمومنین(ع) قم تا پایان فروردین