مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 07:152020-04-10سياسي

بسیج تشکیلات اصفهانی ها در مقابل کرونا/ یکپارچگی مردم برای قبولی در آزمون بزرگ


مردم اصفهان نیز پا به پای مردم در سراسر کشور برای مقابله با کرونا در جبهه های مختلف سنگ تمام گذاشتند که در این گزارش حرکت های مردمی که اصفهانی ها انجام داده اند را مرور می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، از روز های ابتدایی اسفند ماه سال گذشته بود که مردم ایران با ویروس کرونا مواجه شدند و حدود 2 ماه است که با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند.

از زمان حضور این ویروس در کشور بخش های مختلفی برای مبارزه تمام عیار با کرونا شکل گرفت و در کنار رعایت اصول بهداشتی، مردم در جبهه های مختلف به هر شکلی که توانسته اند از جان مایه گذاشتند تا از هموطنانشان در برابر این بیماری محافظت کنند و فشار کم تری به مدافعان سلامت در خط مقدم این مبارزه کمک کنند.

رهبر انقلاب اسلامی نیز روز گذشته در بخشی از سخنانشان به موضوع بیماری کرونا اشاره کردند و با تأکید بر اینکه این موضوع یک آزمون عمومی و عجیب برای دولت ها و ملت ها است، گفتند: در مورد آمارها و اقدامات بسیار خوب انجام شده و توصیه های مسئولان، به قدر کافی مطالبی گفته شده و صدا و سیما هم انصافاً در این زمینه بسیار خوب عمل کرده اما نکته مهم، خوش درخشیدن ملت ایران در آزمون این بیماری وبای مدرن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج تشکیلات اصفهانی ها در مقابل کرونا/ یکپارچگی مردم برای قبولی در آزمون بزرگ

بسیج تشکیلات اصفهانی ها در مقابل کرونا/ یکپارچگی مردم برای قبولی در آزمون بزرگ