مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 07:102020-04-10اقتصادي

وضعیت سدهای کرج و طالقان پایدار است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز از افزایش خروجی آب از  سد کرج خبر داد و گفت: در بارندگی های اخیر علی رغم افزایش جریان رودخانه ها، تغییر ناگهانی منجر به خسارت نداشته ایم.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز از افزایش خروجی آب از  سد کرج خبر داد و گفت: در بارندگی های اخیر علی رغم افزایش جریان رودخانه ها، تغییر ناگهانی منجر به خسارت نداشته ایم.

داوود نجفیان در گفت و گو با ایسنا، اعلام کرد: تا صبح روز جمعه 22 فروردین در اکثر نقاط استان بیش از 30 میلیمتر بارندگی داشته ایم.

نجفیان افزود: بیشترین بارش در ایستگاه گته ده طالقان با 51.

3 میلیمتر ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع از ابتدای سال زراعی تاکنون در استان البرز 444 میلیمتر بارندگی داشته ایم که این عدد 44 درصد افزایش نسبت به میانگین بلندمدت نشان می دهد.

این مسئول در خصوص وضعیت رودخانه های استان با توجه به بارش های اخیر هم گفت: باتوجه به بارش های خوب که عمدتاً در ارتفاعات به شکل برف بوده، جریان رودخانه ها نیز افزایش داشته ولی تغییرات ناگهانی که منجر به خسارت شود نداشته و شرایط پایداری دارند.

وی درباره آخرین وضعیت سد کرج هم اظهار کرد: خروجی سد کرج نسبت به روز قبل درحدود چهار متر مکعب افزایش یافته است که این افزایش به منظور مدیریت مخزن سد کرج بوده و از حدود 13 متر مکعب به 17


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سدهای کرج و طالقان پایدار است

وضعیت سدهای کرج و طالقان پایدار است