مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 07:052020-04-10اقتصادي

«تگرگ» به باغات همدان خسارت زد/ 10 راس گوسفند در نهاوند تلف شد


مدیرکل مدیریت بحران استان همدان از خسارت باغات همدان به دلیل بارش تگرگ و سرمازدگی خبر داد و گفت: هنوز برآوردی نسبت به خسارت وارده انجام نشده است.

- علیمردان طالبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بارش های اخیر در همدان و میزان خسارت وارده اظهار کرد: با توجه به حجم بارندگی خوشبختانه خسارت بالایی در همدان نداشتیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه بیشترین خسارت ها در بخش کشاورزی به خصوص باغات است گفت: هنوز برآوردی نسبت به میزان خسارات در این زمینه انجام نشده و باید توسط جهاد کشاورزی به صورت دقیق انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان با اشاره به اینکه در دو حادثه بارش تگرگ و سرمازدگی باغات استان آسیب دیده اند افزود: بیشتر در جنوب و مرکز استان به دلیل تگرگ و شمال به خاطر سرما شاهد آسیب به باغات بودیم.

وی با بیان اینکه در بخش تاسیسات نیز با توجه به وقوع رعد و برق ها تا عصر روز گذشته 6 ترانس برق آسیب دیده بودند بیان کرد: سه ترانس در ملایر، دو ترانس در کبودراهنگ و یک ترانس در تویسرکان دچار آسیب شدند که شرکت توزیع برق نیز به موقع بازسازی و جایگزینی را انجام داد.

طالبی از تلف شدن 10 راس گوسفند در اثر رعد و برق در نهاوند خبر داد و افزود: در این روزها چندان شاهد آبگرفتگی معابر نبوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تگرگ» به باغات همدان خسارت زد/ 10 راس گوسفند در نهاوند تلف شد

«تگرگ» به باغات همدان خسارت زد/ 10 راس گوسفند در نهاوند تلف شد