مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 07:002020-04-10اقتصادي

توصیه دو هنرمند به در خانه ماندن


حسین محجوبی (هنرمند نقاش) و طاهر شیخ الحکمایی (هنرمند مجسمه ساز) با پیوستن به پویش مشاهنر، مردم را به ماندن در خانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور تشویق کردند.

- حسین محجوبی (هنرمند نقاش) و طاهر شیخ الحکمایی (هنرمند مجسمه ساز) با پیوستن به پویش مشاهنر، مردم را به ماندن در خانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور تشویق کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پویش مشاهنر با شعار کماکان در خانه می مانیم همزمان با افزایش شیوع ویروس کرونا در کشور آغاز شد و در جریان آن جمعی از هنرمندان رشته های مختلف اعلام کردند برای مردمی که شرایط قرنطینه خانگی و سختی احتیاط در برابر شیوع ویروس کرونا را تحمل می کنند، به تولید و انتشار عام آثار هنری می پردازند.

در همین راستا حسین محجوبی، هنرمند پیشکسوت نقاش و طراح پارک های معروف تهران همچون ساعی ، ملت و نیاوران با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود مردم را به قرنطینه خانگی دعوت کرده است.

او می گوید: تا شب نباشد، روز نیست و تا بد نباشد، خوب نیست؛ در خانه بمانیم.

در ادامه می توانید این فیلم را تماشا کنید: مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 همچنین طاهر شیخ الحکمایی، هنرمند پیشکسوت عرصه مجسمه سازی و از اعضای پویش مشاهنر با انتشار یک پیام صوتی از مردم خواسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه دو هنرمند به در خانه ماندن

توصیه دو هنرمند به در خانه ماندن