مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 06:502020-04-10بين الملل

در سایه محاصره؛ ساخت 2 هفته ای یک هزار واحد ویژه قرنطینه مبتلایان کرونا در غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، کارگران و مهندسان نوار غزه با تلاش شبانه روزی بی وقفه خود موفق شدند در طول دو هفته یک هزار واحد ویژه نگهداری مبتلایان به کرونا را در زمینی به مساحت 27 دونم (هر دونم معادل 1000 متر مربع) در شمال و جنوب نوار غزه و در منطقه ای خارج .

- نهاد های دولتی نوار غزه با وجود گذشت 14 سال از محاصره ظالمانه رژیم صهیونیستی موفق شدند یک هزار واحد ویژه قرنطینه و نگهداری از مبتلایان به ویروس کرونا را در طول دو هفته احداث کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، کارگران و مهندسان نوار غزه با تلاش شبانه روزی بی وقفه خود موفق شدند در طول دو هفته یک هزار واحد ویژه نگهداری مبتلایان به کرونا را در زمینی به مساحت 27 دونم (هر دونم معادل 1000 متر مربع) در شمال و جنوب نوار غزه و در منطقه ای خارج از مناطق مسکونی احداث کنند.

طبق گزارش شبکه الجزیره ، 500 واحد آن در منطقه ای واقع در نزدیکی گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه به مساحت 14 هزار مترمربع و 500 واحد دیگر در مساحتی بالغ بر 13 هزار مترمربع در شمال نوار غزه در نزدیکی گذرگاه بیت حانون/ایرز ساخته شده است.

محمد بلبل جوان 30 ساله یکی از کارگران این پروژه عظیم که پس از گذشت سه روز از مراسم عروسی اش در این مکان مشغول کار شده است، می گوید از زمان آغاز به کار تا کنون به منزل خود نرفته و در حال ساخت و ساز در این مکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سایه محاصره؛ ساخت 2 هفته ای یک هزار واحد ویژه قرنطینه مبتلایان کرونا در غزه

در سایه محاصره؛ ساخت 2 هفته ای یک هزار واحد ویژه قرنطینه مبتلایان کرونا در غزه