مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 04:452020-04-10ورزشي

فدراسیون فوتبال - شستا؛ استقراض یا اسپانسری؟


تناقض در ادعای مسئولان فدراسیون فوتبال و شستا در موضوع پرداخت 2 میلیون دلار از سوی این شرکت به حساب مارک ویلموتس، نشان از طرح یک پرونده حقوقی میان طرفین دارد.

- عدم توانایی فدراسیون فوتبال در پرداخت مطالبات مالی مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، موجب شد تا این فدراسیون با دخالت های افراد ذی نفوذ به دنبال استقراض از شرکت های تابعه شستا به نام پتروشیمی فن آوران باشد و در نهایت از همین طریق دستمزد سرمربی بلژیکی پرداخت شد.

بعد از گذشت حدود 6 ماه از استقراض این مبلغ، اکنون موعد بازپرداخت کمک مالی شستا به فدراسیون فوتبال رسیده و این فدراسیون موظف است تا پایان فروردین مبلغی معادل 2 میلیون یورو به یک شرکت وابسته به شستا بازگرداند تا بحران جدیدی به مشکلات کنونی فدراسیون فوتبال اضافه نشود.

با این حال کنون دست فدراسیون خالی تر از هر زمانی است و پولی در حساب این فدراسیون دیده نمی شود تا حدود 30 مییلیارد تومان هم از آن به شستا بازگردانده شود.

*فدراسیون خودش را بدهکار نمی داند! با وجود سر رسیدن موعد بازپرداخت کمک مالی شستا، فدراسیون فوتبال خودش را به این مجموعه بدهکار نمی داند و معتقد است شستا اسپانسر تیم های ملی شده است و در بازی های آینده تیم ملی ایران نام و نشان این شرکت طبق قرارداد تبلیغ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون فوتبال - شستا؛ استقراض یا اسپانسری؟

فدراسیون فوتبال - شستا؛ استقراض یا اسپانسری؟