مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 19:402020-04-09پزشكي

امکان تولید انبوه شیلد حفاظتی برای رفع نیاز کشور


شیلد حفاظتی را کاملا به شکل بومی شده طراحی و تولید کرده ایم و همچنین در این زمینه امکان تولید انبوه برای رفع نیاز استان و کشور وجود دارد.

- ایسنا/بوشهر عضو جامعه مخترعین کشور گفت: شیلد حفاظتی را کاملا به شکل بومی شده طراحی و تولید کرده ایم و همچنین در این زمینه امکان تولید انبوه برای رفع نیاز استان و کشور وجود دارد.

ضیاءالدین لیراوی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با توجه به کمبود تجهیزاتی که کادر درمان با آن دست و پنجه نرم می کردند و هر روز اخباری مبنی بر دچار شدن کادر درمان به بیماری کرونا و حتی فوت این عزیزان مخابره میشد به لحاظ روحی تحت تاثیر قرار می گرفتم با توجه به فعالیتم در زمینه اختراعات و تجهیزات پزشکی با خود گفتیم یک گوشه از کار را در دست بگیریم تا به عزیزان کار درمان کمک شود.

وی افزود: پس از اولویت بندی اولین موضوع در دستور کار این بود که دستگاه خودکار تولید ماسک فیلتردار را پیش بگیریم که پس از مشورت با دانشگاه علوم پزشکی بر اساس اولویت، تولید شیلد حفاظتی را آغاز کردیم و در حال حاضر 300 عدد شیلد حفاظتی با ویژگی های مورد نظر و مطلوب طراحی، تولید و ارائه شده که در اختیار کادر درمان و بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی استان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تولید انبوه شیلد حفاظتی برای رفع نیاز کشور

امکان تولید انبوه شیلد حفاظتی برای رفع نیاز کشور