مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 04:102020-04-09سياسي

خاوازی به عنوان «وزیر جهاد کشاورزی» منصوب شد


رییس جمهوری اسلامی ایران با استناد به اصول 87 و 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و رای اعتماد روز چهارشنبه 20 فروردین ماه مجلس شورای اسلامی، - رییس جمهوری اسلامی ایران با استناد به اصول 87 و 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و رای اعتماد روز چهارشنبه 20 فروردین ماه مجلس شورای اسلامی، طی حکمی کاظم خاوازی را به عنوان وزیر جهاد کشاورزی منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن حکم حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این باره به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر کاظم خاوازی با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رأی اعتماد مورخ 1399.

01.

20 مجلس شورای اسلامی، جناب عالی به سمت وزیر جهاد کشاورزی منصوب می شوید تا با به کارگیری همه استعداد و صلاحیت خویش و استفاده از مدیران شایسته، در پیشبرد برنامه دولت دوازدهم و اولویت ها و مأموریت های ابلاغی رییس جمهور اقدام نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، در هماهنگی با هیأت محترم وزیران و با حرکت در مسیر اعتدال و رعایت کامل منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام شایسته وظایف قانونی و خدمت به اسلام و ملت شریف ایران موفق باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاوازی به عنوان «وزیر جهاد کشاورزی» منصوب شد

خاوازی به عنوان «وزیر جهاد کشاورزی» منصوب شد