مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 02:102020-04-08ورزشي

ورود به هیات مدیره پرسپولیس با وعده 7 میلیارد تومانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که روز گذشته عنوان شد که مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس برای جذب یحیی و دادن بخشی از پول کالدرون دو میلیارد تومان از عبدالرضا موسوی عضو سابق هیات مدیره استقلال قرض گرفته، - سرپرست باشگاه پرسپولیس وعده داده بود 7 میلیارد تومان برای باشگاه فراهم می کند، اما فعلا خبری از این رقم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که روز گذشته عنوان شد که مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس برای جذب یحیی و دادن بخشی از پول کالدرون دو میلیارد تومان از عبدالرضا موسوی عضو سابق هیات مدیره استقلال قرض گرفته، موسوی با انتشار پستی در اینستاگرام این مسئله را رد کرد.

اما انتشار پست تکذیب توسط موسوی دو دلیل داشت؛ یکی درخواست رسول پناه و دیگری حمله هواداران استقلال به صفحه او بابت اینکه چرا به عنوان یک استقلالی، به پرسپولیسی ها کمک مالی کرده است.

تسنیم در این مورد نوشته که رسول پناه به این شرط به عضویت هیات مدیره پرسپولیس درآمده که 7 میلیارد تومان پول برای باشگاه فراهم کند.

اما حالا مشخص شده که او تا به حال تنها دو میلیارد تومان پول آورده که ظاهرا همین دو میلیارد تومان هم پولی است که از موسوی قرض گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به هیات مدیره پرسپولیس با وعده 7 میلیارد تومانی

ورود به هیات مدیره پرسپولیس با وعده 7 میلیارد تومانی