مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 20:202020-04-08پزشكي

بستری 170 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در تامین اجتماعی


مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان از بستری 170 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان های تامین اجتماعی همدان خبر داد.

- علیرضا صفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان آتیه همدان و غرضی ملایر به بیماران مبتلا به کرونا خدمات ارائه می دهند اظهار کرد: همکاران ما در این دو بیمارستان از هیچ خدمتی دریغ نمی کنند و تلاش زیادی انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه با شیوع بیماری بیماری کرونا تعداد زیادی از بیماران در بیمارستان های تامین اجتماعی ویزیت شده اند گفت: برای تعدادی از آنها سی تی اسکن و آزمایش انجام شده و همچنان این خدمات ادامه دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان خاطرنشان کرد: تقریبا قریب به 170 بیماری مشکوک و مبتلا در بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی استان بستری شدند و خدمات دریافت کردند که متاسفانه تعدادی هم فوت کردند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت که با بیماری کرونا مقابله می کنیم متاسفانه چند نفر از پزشکان تامین اجتماعی استان خود نیز درگیر این بیماری شده اند گفت: از نیروهای پرستار، آزمایشگاه و اتاق عمل نیز به این بیماری مبتلا شده اند اما کادر درمان تامین اجتماعی از تلاش خود دست نمی کشند تا ویروس ریشه کن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 170 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در تامین اجتماعی

بستری 170 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در تامین اجتماعی