مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 19:352020-04-08پزشكي

داروی بیماران کرونایی به اندازه کافی در کرمانشاه وجود دارد


دکتر محمودرضا مرادی عصر چهارشنبه در جمع معاونان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تدابیر لازم برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در استان اندیشیده شده است، افزود: اکنون بیمارستان های گلستان و فارابی و در شهرستانها نیز 10 درصد تخت های بیمارستانی به مبتلایان به کووید 19 اختصاص پیدا کرده است.

او گفت: اگر لازم باشد در شهر کرمانشاه 2 بیمارستان دیگر نیز آماده کرده ایم و به بیماران کرونایی اختصاص می دهیم اما فعلا نیاز نیست و 2 بیمارستان فعلی جوابگو است.

همکاری خوب همه دستگاه ها برای شکست کرونا رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: فعالیت اصحاب رسانه، صدا و سیما و اطلاع رسانی و آموزش های ارایه شده در فضای مجازی در بحث کنترل و پیشگیری از ویروس کووید 19 در استان بسیار چشمگیر و قابل توجه است و آموزش همگانی و عمومی تاکنون نقش بسزایی در کنترل این بیماری داشته است.

مرادی افزود: شیوع کرونا از اواخر سال 2019 در چین مطرح شد و پس از یک هفته بعداز شیوع بیماری در چین و با آگاهی از سرایت بالای این بیماری در تاریخ 13 دی ماه 98 شیوع کرونا در هیات رییسه دانشگاه مطرح و هشدارهای لازم برای آمادگی جهت مقابله با بیماری داده شد.

او گفت: از همان ابتدا کارهایی در بحث آموزش و اطلاع رسانی راه های پیشگیری، علائم بیماری، اپیدمیولوژی و راهکارهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروی بیماران کرونایی به اندازه کافی در کرمانشاه وجود دارد

داروی بیماران کرونایی به اندازه کافی در کرمانشاه وجود دارد