مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 18:102020-04-08سياسي

دفاتر تسهیلگری نقش راهبردی در توسعه سرمایه اجتماعی دارند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دفاتر تسهیلگری در محلات نقش مهم و راهبردی در توسعه زیرساختها و سرمایه های اجتماعی دارند.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دفاتر تسهیلگری در محلات نقش مهم و راهبردی در توسعه زیرساختها و سرمایه های اجتماعی دارند.

حسین خوش اقبال امروز(20فروردین) در جلسه بررسی وضعیت فعالیت دفاتر تسهیلگری استان در محل سالن شهدای گمنام استانداری با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اهمیت توسعه همه جانبه در شهرها و مناطق روستایی راه اندازی دفاتر تسهیلگری می تواند گام مهمی در مسیر توسعه اجتماعی باشد.

وی افزود: در حال حاضر نیز این دفاتر می توانند برای مقابله با شیوع بیماری کرونا از طریق آگاه سازی و ارائه خدمات مورد نیز به احاد جامعه زمینه گسترش بیماری کرونا را کاهش دهند.

خوش اقبال تصریح کرد: با توسعه و استمرار فعالیت های آموزشی از طریق این دفاتر می توان گامهای تاثیرگذاری را برای مقابله با این بیماری برداشت.

وی در ادامه خواستار مشارکت بیشتر خیرین در تقویت مباحث اجتماعی شد و بیان کرد: دفاتر تسهیلگری با شناسایی خیرین و افراد صاحب نفوذ در جامعه و با جذب کمک های مردمی باید خدمات مورد نیاز را با افراد تحت پوشش خود ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر تسهیلگری نقش راهبردی در توسعه سرمایه اجتماعی دارند

دفاتر تسهیلگری نقش راهبردی در توسعه سرمایه اجتماعی دارند