مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 17:252020-04-08اجتماعي

بارش برف در ارتفاعات رضوانشهر و استمداد دامداران از مسئولان


این عده با گوچ زود هنگام و حرکت دادن رمه های گوسفند به سمت اقامتگاه های بالا دست و بی توجهی به وضعیت جوی و اتفاقات پیش رو، هم اکنون در میانه های راه گرفتار برف و سرما هستند و در تماس تلفنی با خبرنگار ایرنا خواستار انعکاس مشکلات خود شدند.

رضوانشهر دارای حدود 60 هزار هکتار جنگل و 12 هزار هکتار مرتع می باشد که دامداران این شهرستان با هماهنگی و برنامه های زمانبندی از قبل تعیین شده، برای تعلیف دام های خود وارد این عرصه ها می شوند.

صمدنظر از دامداران این شهرستان که اقدام به کوچ و حرکت به سمت مناطق بالا دست رضوانشهر کرده و هم اکنون در برف و سرما گرفتار شده است، طی تماس با خبرنگار ایرنا گفت: شرایط برای ما بسیار سخت و نگران کننده است.

این دامدار رضوانشهری ضمن برشمردن نیاز های ضروری در این شرایط می گوید: هم اکنون نیاز ما به علوفه خشک، سوخت و آرد می باشد و در محاصره برف و سرما قرار گرفته ایم.

دوستعلی نظری، از دیگر دامداران این منطقه نیز گفت: همه سعی و تلاش ما برای حفظ و زنده نگهداشتن دام هایمان است و با شرایط سخت فعلی بخشی از دام را از این وضعیت خارج و به مناطق پایین دست انتقال داده ایم.

وی می گوید: تعدادی از دامداران و دوستان ما در میانه های راه هستند که هیچ اطلاعی از وضعیت آنان نداریم و به دلیل قرار گرفتن در خارج از شبکه، امکان تماس تلفنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در ارتفاعات رضوانشهر و استمداد دامداران از مسئولان

بارش برف در ارتفاعات رضوانشهر و استمداد دامداران از مسئولان