مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 17:152020-04-08اجتماعي

فریاد یامهدی ادرکنی و دعای فرج در گیلان


بانگ اللهم عجل لولیک الفرج و یا مهدی ادرکنی ساعت 21 امشب همزمان با سراسر کشور با حضور مردم بر فراز بام ها، پنجره ها، بالکن های منازل و مأذنه مساجد و اماکن مذهبی در شهرها و روستاهای مختلف استان طنین انداز شد.

قرائت خانوادگی زیارت آل یاسین، دعای فرج همزمان با پخش زنده از مسجد جمکران و حرم ملکوتی امام رضا (ع) در منازل مسکونی خانواده های گیلانی و دعا برای ظهور حضرت و گشایش گره ها ومشکلات برگزار شد.

مراسم نورافشانی در شب میلاد صاحب الزمان حضرت مهدی (عج) در شهرهای مختلف گیلان برگزار شد، این مراسم در رشت مرکز استان در 15 منطقه این کلانشهر انجام شد.

اجرای ویژه برنامه نسیم انتظار نیز با پخش زنده مناجات شعبانیه از آستان مقدس فاطمه اخری (س) ساعت 23 امشب از شبکه استانی باران پخش می شود.

شب ولادت دوازدهمین امام از سلاله کوثر حضرت مهدی (عج)، شب تقرب به درگاه خداوند متعال، استجابت دعا، کسب برکات الهی و فرصتی مغتنم برای استغاثه و دعا برای رفع محنت های گوناگون به ویژه بلای ناشی از ویروس کرونا با توسل به حضرت بقیه الله الاعظم (عج) است.

شب نیمه شعبان پس از شب قدر دارای اهمیت بالایی است ، احیا و شب زنده داری در آن از تاکیدات ویژه ای برخوردار است، در این شب ارزشمند مؤمنان با توسل به منجی عالم بشریت حضرت خاتم الاوصیا امام زمان عج و درخواست از خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد یامهدی ادرکنی و دعای فرج در گیلان

فریاد یامهدی ادرکنی و دعای فرج در گیلان