مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 17:152020-04-08سياسي

منتظران امام زمان با خودسازی زمینه ظهور را فراهم کنند


حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: منتظران منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) با خودسازی و تمدن سازی زمینه ظهور آن حضرت را فراهم می کنند و در عصر غیبت مؤمنان و منتظران واقعی حضرت صاحب الزمان (عج) باید خود و ملت را از آلودگی ها و انحرافات مبرا کرده و با تکیه بر ایمان و اعتقادات قوی مسیر سعادت جامعه را هموار سازند.

وی افزود: به مناسبت سالروز ولادت حضرت بقیه الله اعظم و نیمه شعبان و رویکرد ترویج فرهنگ مهدویت مسابقه مولودی خوانی و نجوا با امام زمان عجل الله در شهرستان پارس آباد به صورت مجازی و با همکاری قرارگاه سلامت و معنویت سپاه ناحیه پارس آباد و دفتر امام جمعه شهرستان پارس آباد برگزار می شود.

امام جمعه پارس آباد یادآور شد: ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت و انتظار، فراهم کردن زمینه برای آشنایی هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان بافرهنگ و معارف مهدوی، و انس گرفتن با اهل بیت (ع) از مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقه است.

وی تصریح کرد: این مسابقه ویژه برادران است که در سه مقطع سنی نوجوانان 9 الی 15 ساله، جوانان 16 الی 30 ساله، بزرگسالان 30 سال به بالا برگزار شده و در هر مقطع سنی به 5 نفر جوایز نفیس اهدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظران امام زمان با خودسازی زمینه ظهور را فراهم کنند

منتظران امام زمان با خودسازی زمینه ظهور را فراهم کنند