مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 17:152020-04-08سياسي

مساجد آستارا نورافشانی شد


دبیر ستاد رسیدگی به امور مساجد آستارا شب چهارشنبه در آیین نورافشانی بقعه امام زادگان ابراهیم و قاسم (ع) این شهرستان اظهار کرد: ساعت 21 امشب محوطه 20 مسجد نورافشانی و دعای فرج و سلامتی امام زمان (عج) از مناره ها پخش شد.

جمشید مهدوی بیان کرد: قبل از اذان مغرب و عشاء سرود و مولودی خوانی به مناسبت میلاد امام زمان (عج) از طریق خودروی بلندگودار در خیابان های آستارا پخش شد.

وی ادامه داد: فردا با مشارکت خیران با نیت سلامتی امام زمان (عج) 2 راس گوسفند قربانی و گوشت آن به نیازمندان توزیع خواهد شد و هیات امنای مساجد نیز 12 بسته غذایی را به فقرا اهدا خواهند کرد.

او افزود: به همین مناسبت در ورودی های آستارا به رانندگان خودروهای غیربومی که به مبدا خود باز می گردد، بسته های کوچک نقل، شکلات و پیام های تبریک نیمه شعبان اهدا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه های دینی، فرهنگی و معنوی را در فضای مجازی اجرا می کنیم و ویدئوهای کوتاه و مفیدی تولید و در شبکه های اجتماعی منتشر می شود.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می شود و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می شود که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد آستارا نورافشانی شد

مساجد آستارا نورافشانی شد