مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 16:352020-04-08پزشكي

شهرستان لالی تنها شهر بدون کرونای خوزستان


با گذشت یک ماه و 20 روز از اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا در کشور با وجود اینکه تمام شهرستان های استان مورد مثبت کووید 19 داشتند اما شهرستان لالی تنها شهری است که همچنان در وضعیت سفید به سر می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پس از شیوع کرونا در کشور استانداران و دانشگاه های علوم پزشکی هر استانی تمام تلاش خود را به کار بستند که مانع ورود ویروس کرونا به  استان های خود شوند و یا در صورت مشاهده مورد مثبت کرونا در هر یک از شهرهای استان های خود تمهیداتی به کار ببرند تا میزان ابتلا به این بیماری را به حداقل و مانع شیوع آن به شهرهای دیگر شوند.

 بر اساس این گزارش، ظرف حدود یک ماه و بیست روز که از شیوع  ویروس کرونا در کشور  می گذرد از تمام شهرستان های استان خوزستان موارد مبتلا به بیماری کووید 19 گزارش شده است اما تنها شهری که تا کنون هیچ گونه بیمار مبتلا به ویروس کرونا نداشت شهر لالی بود.

شهرستان لالی تا کنون مبتلا به ویروس کرونا نداشت علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تایید این خبر ،اظهار کرد: تنها شهری که مورد مبتلا به کووید19 نداشت شهرستان لالی بود، البته از شهرستان هویزه نیز تا کنون مورد مثبتی گزارش نشده است اما از آنجایی که این شهر حوزه دشت آزادگان به شمار می رود نمی توان با قاطعیت این موضوع را تایید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان لالی تنها شهر بدون کرونای خوزستان

شهرستان لالی تنها شهر بدون کرونای خوزستان