مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 16:202020-04-08سياسي

فعالیت 250 گروه جهادی و مردمی برای ضد عفونی اماکن در کرمان


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حرکت 250 گروه جهادی و مردمی برای ضد عفونی مکان های حساس در سراسر استان و کمک جدی به دانشگاه های علوم پزشکی از دیگر اقدامات بسیجیان بوده که قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی با اشاره به اینکه یکی از ضلع های اصلی سپاه و بسیج، مردمی بودن آن است، اظهار داشت: سپاه و بسیج با رسالت محور بودن در نظام ولایی  تحت امر ولی امر و حجت خدا امام المسلمین سپر بلای ملت بزرگ و نجیب ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: امروز مجاهدت ها در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا قابل تحسین و ستایش است.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی 105 کارگاه تولید ماسک با تولید روزانه نزدیک به 50 هزار عدد ماسک و راه اندازی کارگاه تولید لباس بیمارستان توسط بسیجیان مایه مباهات است، عنوان داشت: حرکت 250 گروه جهادی و مردمی برای ضد عفونی مکان های حساس در سراسر استان و کمک جدی به دانشگاه های علوم پزشکی از دیگر اقدامات بسیجیان بوده که قابل تقدیر است.

سردار معروفی ابراز داشت: همکاری در طرح غربالگری و کنترل ورودی و خروجی های شهرها و ده ها اقدام انقلابی و جهادی دیگر مایه افتخار این خادم کوچک در سپاه ثارالله استان کرمان است و از صمیم قلب از مجاهدت های مخلصانه بسیجیان تقدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 250 گروه جهادی و مردمی برای ضد عفونی اماکن در کرمان

فعالیت 250 گروه جهادی و مردمی برای ضد عفونی اماکن در کرمان