مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 16:102020-04-08ورزشي

تولید 20 هزار ماسک و هزاران لیتر مواد ضدعفونی توسط سمن های هرمزگان


مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از تولید بیش از 20 هزار ماسک و هزاران لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط سازمان های مردم نهاد این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمودرضا امیاری عصر امروز در یک گفت وگوی خبری اظهار کرد: با آغاز شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفندماه در کشور و هرمزگان، سازمان های مردم نهاد استان نیز با شناخت نیازها و به منظور کمک به رفع کمبودها وارد عمل شده و تاکنو بیش از 20 هزار ماسک و هزاران لیتر ماده ضدعفونی کننده توسط جوانان عضو این سمن ها تولید و در اختیار جامعه قرار گرفته است.

وی افزود: مشارکت گسترده در ضدعفونی معابر و اماکن شهری و روستایی و سرکشی به خانواده های محروم از دیگر اقدامات ارزشمند سمن ها در طول چند هفته اخیر به منظور مقابله با ویروس منحوس کرونا بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان همچنین به مشارکت وسیع سمن ها در ارائه آموزش به اقشار مختلف جامعه اشاره و تصریح کرد: در پُر کردن اوقات فراغت خانواده ها در ایام قرنطینه خانگی نیز برنامه های متنوعی از سوی جوانان عضو این سازمان ها صورت گرفت که تجربه جدید و موفقیت آمیزی در این راستا بود.

انتهای پیام/3264 ثبت نام 263 نفر در جشنواره حضرت علی اکبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 20 هزار ماسک و هزاران لیتر مواد ضدعفونی توسط سمن های هرمزگان

تولید 20 هزار ماسک و هزاران لیتر مواد ضدعفونی توسط سمن های هرمزگان