مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 16:002020-04-08سياسي

ایجاد گروه های محلی برای مقابله با کرونا ضروری است


ایجاد و توسعه گروه های محلی برای کمک مردم به یکدیگر در مقابله با شیوع کرونا و حتی پسا کرونا به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی، - اقتصادی و روحی ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی عصر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اقدامات پلیس در ایام مختلف سال به ویژه ایام نوروز اظهار داشت: پلیس در این ایام خدمات مختلف و گسترده ای را به مردم ارائه کرده که جای قدردانی دارد.

عضو فقهای شورای نگهبان بیان کرد: در این شرایط حساس، ایجاد و توسعه شبکه ها و گروه های محلی برای کمک مردم به یکدیگر در مقابله با شیوع کرونا و حتی پسا کرونا به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اقتصادی و روحی و روانی ضروری است.

اعرافی با اشاره به اقدامات پلیس در مقابله با کرونا گفت: رویکردهای راهبردی ناجا در مقابله با گسترش و قطع زنجیره ویروس کرونا قابل تقدیر است.

مدیر حوزه های علمیه کشور با تشریح وضعیت کشور در ایام شیوع ویروس کرونا و مقایسه آن با سایر کشورهای دنیا بیان کرد: رویکرد مردمی از افتخارات کشور بوده که در کشورهای دیگر کمتر دیده می شود.

امام جمعه موقت قم اضافه کرد: ترس و وحشت مردم سایر کشورها از شیوع ویروس کرونا موجب کاهش همکاری و مشارکت اجتماعی شده اما در ایران در این شرایط سخت؛ مردم، نهادهای مردم نهاد و دستگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد گروه های محلی برای مقابله با کرونا ضروری است

ایجاد گروه های محلی برای مقابله با کرونا ضروری است