مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:552020-04-08سياسي

طرح «آستان مهربانی»در استان زنجان اجرا می شود


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح «آستان مهربانی» خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح 1250بسته سبد کالا بصورت کارت هدیه بین نیازمندان زنجان توزیع می شود.

- زنجان-مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح آستان مهربانی خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح 1250بسته سبد کالا بصورت کارت هدیه بین نیازمندان زنجان توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اوقاف و امور خیریه استان زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی با بیان اینکه طرح آستان مهربانی به منظور توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های مددجو از سوی مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اجرایی شد، گفت: رفع معضلات فردی و اجتماعی از مهم ترین اهداف واقفین است که مجموعه اوقاف و امور خیریه در عملیاتی کردن آن اقدامات بسیاری انجام داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه از محل اجرای این طرح یک هزار و 250 بسته سبد کالا و حمایت مالی بصورت کارت هدیه بین نیازمندان استان زنجان توزیع می شود، گفت: طرح آستان مهربانی از طرح هایی است که امسال جایگزین دیگر طرح های اوقاف در یاری نیازمندان شده است.

کرمی با بیان اینکه به دنبال شیوع ویروس کرونا و اجرا نشدن طرح آرامش بهاری، طرح آستان مهربانی از سوی مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «آستان مهربانی»در استان زنجان اجرا می شود

طرح «آستان مهربانی»در استان زنجان اجرا می شود