مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:502020-04-08سياسي

61 هزار واحد مسکونی در روستاهای گلستان بهسازی و نوسازی شد


از سال 84 تاکنون 61 هزار واحد مسکونی در قالب طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در گلستان تکمیل و تحویل مالکان شده است.

- سیدمحمد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: 21 فروردین ماه امسال مقارن با میلاد حضرت مهدی (عج)، روز تأسیس بنیاد مسکن و حساب 100 به فرمان تاریخی بنیادگذار انقلاب اسلامی است.

وی افزود: 60 روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با هدف رفع محرومیت ها و ایجاد سرپناه برای مردم، امام خمینی (ره) بنیاد مسکن را تأسیس کرد که اقدام ستودنی بود.

حسینی گفت: علاوه برتأمین مسکن و زمین برای افراد نیازمند و محرومیت زدایی، مبحث مشارکت و ترویج کار خیر هم مد نظر امام راحل بود.

وی با اشاره به اینکه انجمن خیران هم در راستای حساب 100 تأسیس شده است، ادامه داد: بنیاد مسکن در سال 1366 فعالیت ها و مأموریت های جدیدی را درراستای اهداف امام (ره) تعریف کرد و در بخش توسعه و عمران و آبادنی روستاها وارد شد.

حسینی بیان کرد: در سال 1384 بنیاد مسکن، طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی را ارائه داد و همزمان افراد بی سرپناه هم در این طرح گنجانده شدند.

وی با بیان اینکه این امر نیاز به مقدماتی داشت و نظام فنی روستایی ایجاد شد، گفت: هم اکنون 130 دفتر طراحی در استان که کار نقشه کشی و نظارت بر ساخت مسکن مقاوم را بر عهده دارند، ایجاد شده و 300 ناظر فنی فعال هستند که نظارت بر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

61 هزار واحد مسکونی در روستاهای گلستان بهسازی و نوسازی شد

61 هزار واحد مسکونی در روستاهای گلستان بهسازی و نوسازی شد