مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:252020-04-08سياسي

طبقات ضعیف جامعه مطمئن باشند دولت از آن ها حمایت می کند


جلسه ساماندهی تسهیلات حمایتی برای اقشار آسیب دیده از کرونا عصر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

- جلسه ساماندهی تسهیلات حمایتی برای اقشار آسیب دیده از کرونا عصر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه ساماندهی تسهیلات حمایتی برای اقشار آسیب دیده از کرونا عصر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

اسحاق جهانگیری در این جلسه با بیان اینکه اقشار ضعیف و گروه های آسیب پذیر جامعه بیشترین آسیب ها را در جریان شیوع کرونا متحمل شده اند گفت: طبقات ضعیف جامعه مطمئن باشند که دولت با جدیت به دنبال راهکارهایی است تا با کمک نهادهای حاکمیتی و سازمان های مردم نهاد از آنها حمایت کند.

معاون اول رییس جمهور از شیوع ویروس کرونا به عنوان پدیده ای نوظهور و معضلی جهانی نام برد و افزود: این ویروس چالش بزرگی در سطح بین المللی ایجاد کرده است و حتی به اذعان کشورهای بزرگ صنعتی، پس از جنگ جهانی، این بزرگترین چالشی است که دنیا را تهدید می کند.

جهانگیری با یادآوری اینکه در همه کشورها بخشی از جامعه بیش از سایرین تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا و تبعات آن هستند، خاطرنشان کرد: اقشاری که درآمد آنها بر اساس فعالیت و کار روزانه است در این مقطع با مشکلات و گرفتاری هایی مواجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبقات ضعیف جامعه مطمئن باشند دولت از آن ها حمایت می کند

طبقات ضعیف جامعه مطمئن باشند دولت از آن ها حمایت می کند